»... v katerem umetnik ustvari svoj imaginarni svet, ga odpre za ljudi in jih povabi vanj. V njem uprizarja in pripoveduje zgodbe, pri čemer intenzivno gradi dialog z občinstvom, da bi navezal (osebni) stik z njim in ga – oziroma da bi se z njim – za kratek čas povezal v skupnost. T. i. interaktivnost, ki je prepoznavna značilnost uličnega gledališča, ustvari posebno atmosfero, zato je srečanje z uličnimi umetniki več kot to; je edinstveno in neponovljivo doživetje.«
»Vrt je tudi simbol duše. Predstava Hortus Conclusus se bo potopila v imaginarne prostore, kjer poezija prijateljuje s filozofijo.«
»Vsakemu javnemu prostoru njegovo pravo vrednost dajo šele ljudje, ki ga uporabljajo; ulično gledališče pa ima to krasno sposobnost, da lahko pričara vsebine in z njimi začara prostore ter jih tako vsaj za nekaj trenutkov napravi drugačne.«
»Vrača se med nas, tako da ga drevi znova ponujamo v prostoru, v katerem ga je umetnik pravzaprav ustvaril.«
»Sicer se je pot tega britanskega uličnega umetnika začela v Bristolu, kjer naj bi se rodil.«
»Ulično gledališče je umetnost, ki se je osvobodila zaprtih prostorov in šla med ljudi.«
»Kviz se jim je zdel primerna oblika, da v sodobnem gledališču ustvarijo nekaj novega.«
»Važno je, da si vedno ustvarimo mnenje o tem, kar vidimo.«
»Povabili smo enega največjih sodobnih umetnikov, Williama Kentridgea, in mu pustili proste roke, da ustvari 'umetniško kompozicijo'.«
»Užitek, da ustvariš svet, kot ga hočeš, poplača vse muke.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju